در دوازدهمین جشنواره ملی روابط عمومی های ایران رتبه سوم کارشناس برتر روابط عمومی به مهدی سقاپولادی، روابط عمومی باشگاه رسید در جشنواره ملی روابط عمومی های ایران، مهدی سقاپولادی با دو سمت مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه یک و مدیر روابط عمومی باشگاه ورزشی شهرداری کاشان، حائز رتبه سوم در بخش برترین کارشناسان روابط عمومی های ایران گردید.
 ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ مرداد ساعت 0 و 0 دقیقه

در جشنواره ملی روابط عمومی های ایران، مهدی سقاپولادی با دو سمت مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه یک و مدیر روابط عمومی باشگاه ورزشی شهرداری کاشان، حائز رتبه سوم در بخش برترین کارشناسان روابط عمومی های ایران گردید.

عصر روز شنبه ۳۱ تیرماه با حضور زهرا سعیدی عضو فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، سید شهاب سید محسنی رییس انجمن متخصصان روابط عمومی و جمعی از اساتید و پیشکسوتان ارتباطات و روابط عمومی در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

این جشنواره با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ ها و مهارت ‌های مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت های انتشارات، انتخاب و معرفی الگوهای برتر در حوزه انتشارات در بین 1500 اثر ارسالی، تبیین نقش تکنولوژی‌ های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند و دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ها با توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار گردید.

متن تقدیر نامه که به همراه تندیس اعطا شده بدین شرح است: " برگزاری باشکوه دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به پاس ارج نهادن به مساعی بی وقفه روابط عمومی های کشور، در عرصه فرهنگ مکتوب، اقدام ارزشمندی است که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی با مشارکت واحدهای روابط عمومی سراسر کشور برپا گردید.

از این رو با توجه به کسب موفقیت در بخش کارشناس برتر انتشارات (رتبه سوم) توسط حضرتعالی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از حسن انجام مسئولیت در قبال اهداف برگزاری این جشنواره اعلام می دارد.

امید است همچنان شاهد نقش آفرینی آن حضرتعالی در عرصه روابط عمومی کشور باشیم."

گفتنی است مهدی سقاپولادی که با بیش از یک دهه فعالیت هنری و فرهنگی و برگزاری نمایشگاه های انفرادی و گروهی توانسته در دیگر جشنواره های عکاسی و طراحی نیز صاحب رتبه منطقه ای و کشوری گردد، با ارسال عملکرد یکساله موفق خود در حوزه روابط عمومی (عکاسی، طراحی گرافیک، تولید خبر، استفاده از تکنولوژی روز، فعالیت مستمر در فضای مجازی، فعالیتهای فوق برنامه، حمایت از هنرمندان، برگزاری جشنواره ها و همایش های عمومی و موضوعی و ...) و در دو مسئولیت همزمان پس از بررسی هیات داوران این جشنواره توانست این افتخار را برای کاشان رقم بزند.